
Богданова-Дашак Ірина Вікторівна кандидат мистецтвознавства, молодший науковий співробітник відділу музикознавства та етномузикології Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАНУ E-mail:
Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт.
Народилася 19 січня 1989 року в м. Києві. 2011 року закінчила історико-теоретичний факультет НМАУ ім. П. І. Чайковського. У грудні 2014 року закінчила аспірантуру НМАУ ім. П. І. Чайковського при кафедрі історії світової музики історико-теоретичного факультету. Від 2023 року працює в ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України. Науковий шлях: Кандидатську дисертацію (17.00.03 - музичне мистецтво) захистила 2015 року, тема: «Альфредо Каталані та італійська музична культура останньої третини ХІХ століття». Авторка 10 наукових праць, серед яких статті в українській науковій періодиці. Напрямки досліджень: історія італійської опери (представлена статтями та дисертацією), історія вагнеризму (представлена статтями, розділом у монографії), історія французької опери (представлена статтею). Освітня діяльність: Викладач теоретичних дисциплін Київської дитячої музичної школи №36 з 2008 року і до сьогодні (кваліфікаційна категорія: «спеціаліст першої категорії»). Викладач теоретичних дисциплін КССМШ імені М. Лисенка (2010-2011 роки) Викладач теоретичних дисциплін Київської дитячої музичної школи №16 (2015-2016 роки). Відкриті профілі науковця: Сторінка на порталі НАН України: https://old.nas.gov.ua/UA/PersonalSite/Pages/default.aspx?PersonID=0000032869 Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=vheZAusAAAAJ&hl=uk Orcid: https://orcid.org/0000-0002-9608-0169 Основні праці: 1. Опера А. Каталані «Валлі» в контексті музичного символізму. Науковий вісник НМАУ ім. П.І. Чайковського. Київ, 2012. Вип. 99: Музичне мистецтво: сучасні аспекти дослідження. Кн. 3: зб. ст. С. 6-14. 2. Ріхард Вагнер та італійська опера останньої третини ХІХ ст. Часопис НМАУ імені П. І. Чайковського: Науковий журнал НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ : Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського, 2013. №2(19). С. 33-44. 3. Романс у творчості Альфредо Каталані. Київське музикознавство: зб. статей. Київ: НМАУ ім. П.І.Чайковського. Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра, 2012. Вип. 44. С. 112-121. 4. «Едмея» Альфредо Каталані у фокусі художнього часу італійської романтичної опери. Київське музикознавство: зб. статей. Київ : НМАУ ім. П.І. Чайковського, Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра, 2014. Вип. 50. С. 186-196. 5. Епістолярна спадщина Альфредо Каталані та оперна культура Італії останньої третини ХІХ ст. Київське музикознавство: зб. статей. Київ: НМАУ ім. П.І.Чайковського, Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра, 2013. Вип. 46. С. 147-157. 6. Альфредо Каталані та міланська Скапільятура: панорама взаємозв'язків Київське музикознавство.: зб. статей. Київ: НМАУ ім. П.І.Чайковського. Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра, 2012. Вип. 41: Культурологія та мистецтвознавство. С. 125-134. 7. Альберто Франкетті та його опера «Німеччина». Невідоме ім'я. Забута музика. Часопис Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського, 2016. Вип. №2(10). С. 91-105. 8. Опера Ернеста Рейєра «Сігурд»: французька версія «вагнерівського» сюжету // Часопис Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського, 2018. Випуск №1(38). С. 117-128. DOI: https://doi.org/10.31318/2414-052x.1(38).2018.135909 9. Ріхард Вагнер та італійська музична культура останньої третини ХІХ - початку ХХ ст. Київське Вагнерівське товариство: 25 років під гостинним дахом Київського Будинку вчених Національної академії наук України: науково-популярне видання. Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2021. С. 115-128. URL: http://chasopysnmau.com.ua/article/view/241114 10. «Серп» А. Каталані як зразок оновлення традицій італійської опери останньої чверті ХІХ ст. // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2022. Вип. №53. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/53-1-10
|