Дзюба Діана Юріївна (до 1998р. — Курдюмова) — науковий співробітник відділу кінознавства ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України, кандидат філософських наук. Телефон: моб. +38 (067) 220 6691 Електронна пошта:
Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт.
,
Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт.
Дзюба Д. Ю. працює науковим співробітником відділу кінознавства з 2008 р., кандидат філософських наук. Основна сфера наукових інтересів - дослідження в галузі екранних медіа, зокрема українського телебачення в контексті сучасної доби. Має практичний досвід роботи на телебаченні: з 2002 по 2007 рр. працювала на АТЗТ «Телеканал Інтер» (режисер, продюсер студії музичних і концертних програм). У 2006 р. прослухала курс з підвищення майстерності телевізійних спеціалістів «Інтершкола» (телеканал «Інтер») за спеціальністю «Продюсер». У якості продюсера брала участь у створенні різноманітних програм, концертів, мюзиклів, масштабних музичних проектів («Різдвяні зустрічі Алли Пугачової» (2007), Міжнародний музичний фестиваль «Крим Мюзик Фест» (2011, 2012). У 2001 р. Дзюба Д. Ю. (на той час — Курдюмова Д. Ю.) після закінчення Національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого вступила до аспірантури IMФЕ відділу теорії мистецтв (зав. відділу — член-кор. НАНУ Гончаренко М. В.). У 2006 р. захистила дисертацію зі спеціальності «Естетика» на тему: «Українська драматургія другої половини XVII - середини XVIII ст. в системі філософсько-естетичних поглядів доби». Захист відбувався на кафедрі естетики Київського Національного університету імені Тараса Шевченка (зав. кафедри Левчук Л. Т.). Науковий керівник — старший науковий співробітник Інституту філософії НАНУ, канд. філос. наук Довга Л. М. Дзюба Д. Ю. — член журі міжнародних телевізійних і музичних фестивалів, зокрема «Tenerife Song Contest «Universong» (2012, Іспанія), Міжнародний фестиваль документальних фільмів (2010), експерт конкурсу «Національна українська премія шоу-бізнесу «YUNA» (2013, 2014 р.). Брала участь у суспільному обговоренні проектів законів «Про доступ до публічної інформації», «Про суспільне телебачення». (Інституту Медіа права). Член Національної спілки кінематографістів України. Результати досліджень викладені в низці статей та доповідей на наукових міжнародних конференціях, присвячених різним аспектам екранних медіа: «Національне телебачення України. Музика в ефірі» (Національна музична енциклопедія, 2015); «Телевізійний формат як ключове поняття у мас-медійному дискурсі» (Наукові записки Міжнародної Асоціації Україністів, Випуск 3, 2013 р.); «Телевізійний документальний серіал «Мій Шевченко»: спроба аналізу сучасної рецепції» (Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. Збірник матеріалів наукової конференції, присвяченої 200-річчю Т. Г. Шевченка. - 2013. - Вип.13. - С. 122-125); «Ток-шоу як формульний жанр сучасного телебачення: типологія, специфіка, історичний зріз» («Стратегії дослідження екранних медіа». Серія «Наукові студії ІМФЕ». - 2013. - Випуск 7. - С. 242-291); «Медіа як бізнес», «Медіа-освіта і медіграмотність» (Київ : «Вільна преса», 2012. - С. 125-143) - у співавторстві з Волошенюк О.);. «Радіо», «Медіа-освіта і медіграмотність» (Київ : «Вільна преса», 2012. - С. 199-210); «Музичний відеокліп як концептуальне втілення посмодерністського світосприйняття» («Музична україністика: сучасний вимір», збірник, присвячений пам'яті Миколи Гордійчука. - Київ, 2012. - Випуск 6. - С. 165-175); «Жанровий аспект сучасного телевізійного контенту» (Збірник матеріалів «Українська професійна та етнічна культура: нові ракурси дослідження, інтеграція у світовий цивілізаційний процес». - Київ, 2012. - С. 167-173); «Функціонування жанру ток-шоу в системі таблоїдного телебачення» («Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії». - Київ, 2011. - № 11. - С. 348-352); «Телебачення як інтерпретація постмодерної реальності» (Науковий вісник КНУТКТ ім. І. К. Карпенка-Карого. - Київ, 2010. - Випуск 6. - С. 157-165); «Міфотворчість постмодерністського телепростору України» (Українське мистецтвознавство. Збірник наукових праць ІМФЕ ім. М. Т. Рильського НАН України. - Київ, 2009. - Випуск 9. - С. 259-264); «Телебачення як базовий аудіовізуальний конструкт медіа культури інформаційного суспільства» (Науковий вісник КНУТКIТ ім. І. К. Карпенка-Карого. - Київ, 2009. - Вип. 5. - С. 247-258); «The historic and philosophical bases of aesthetic principle and practice in early 18th century Ukraine» (Report on the International Conference on a study of XVIII century. Published in Anthology of The Enlightenment Research International Society. Bordo (Bordeaux), (France, 1998); «Морально-етична концепція української барокової драми» (III Міжнародний Конгрес україністів. Філософія. Теорія культури. Історія культури. -Харків : Освіта, 1996); Курдюмова Д. Ю. Українська драматургія другої половини XVII - середини XVIII ст. в системі філософсько-естетичних поглядів доби. Автореферат дис... кандидата філософських наук. - Київ, 1996. - 23 с.); «Місце естетики в філософських курсах Києво-Могилянської академії» (Тези наукових читань з нагоди 60-річчя від дня народження А. С. Канарського. - Київ, 1996. - С. 33-34; «Алегоризм бароко в діалогах Григорія Сковороди» («VII Сковородинські читання». - Київ, 1996. - С. 55-60; «Уявлення про сутність людини в українській шкільній драматургії» («Діалог культур». Збірник доповідей конференції, присвяченої пам'яті Дмитра Чижевського. - Київ, 1996. - С. 119-127) та в інших публікаціях.
|