imfe.jpg
  English
.
.
.

 

Летичевська Оксана Миколаївна

 

Кандидат мистецтвознавства (музичне мистецтво), науковий співробітник відділу музикознавства та етномузикології Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАНУ

E-mail: Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт. ; Ця адреса ел. пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Яваскрипт.

Народилася 1971 р. у Харкові. Закінчила Київське музичне училище ім. Р. Глієра та Національну музичну академію України ім. П. Чайковського за спеціальністю «Хорове диригування», аспірантуру ІМФЕ ім. М. Рильського НАН України. Фахівець з української академічної музики, хорової музики, хорового виконавства.

 

Науковий шлях: 1994 -2001 навчалася в аспірантурі ІМФЕ (науковий керівник - Г. Степанченко), від 2001 працює в ІМФЕ на посадах старшого лаборанта, мистецтвознавця, молодшого наукового та наукового співробітника. 2015 захистила у спецраді ІМФЕ кандидатську дисертацію на тему «Хорове виконавство як складова оперної вистави: творчість Л. М. Венедиктова» (науковий керівник - А. Терещенко). Авторка наукової монографії, розділів колективних монографій, статей у наукових журналах. Член редколегій видань «Українська музична енциклопедія», «Історія української музики».

 

Напрямки досліджень: хорове виконавство, оперне виконавство, хорова композиторська творчість, хорова культура, хорова педагогіка, музичне виконавство, міжнародні музичні зв'язки.


Освітня діяльність: рецензент наукових робіт, член Київського міського журі МАН (2019, 2020). «Гостьовий» лектор Curtis Institute of Music (Філадельфія, США): курс лекцій з історії української музики (2022).

 

Громадська діяльність: ініціатор та учасниця заходів щодо вшанування 95-річниці видатного хормейстера і педагога Л. М. Венедиктова у Національній музичній академії України (2019). Учасниця радіопередач каналу UA: радіо «Культура» та автор статей у періодичних виданнях («Українська музична газета», «Культура і життя»), спрямованих на популяризацію наукової діяльності та культурної спадщини.

 

Відзнаки: нагороджена почесною медаллю Національної музичної академії України ім. П. Чайковського (2019).


Відкриті профілі науковця:

Сторінка на порталі НАН України: https://www.nas.gov.ua/UA/PersonalSite/Pages/default.aspx?PersonID=0000021632

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=lXQC3pMAAAAJ

Orcid: https://orcid.org/0000-0002-6103-7072

Academia.Edu: https://independent.academia.edu

 

Основні праці:

1. Хорове виконавство в оперній виставі: творчість Л. М. Венедиктова: монографія. Київ, 2018. 230 с.

2. Функції хору в оперній драматургії: джерелознавчий дискурс. Студії мистецтвознавчі. Київ, 2015. Число 1 (49). С. 25-30.

3. Лев Миколайович Ревуцький і Лев Миколайович Венедиктов: грані творчого спілкування. Українське мистецтвознавство. Київ, 2015. Вип. 15. С. 123-127.

4. Лев Венедиктов: розмова з майстром. Студії мистецтвознавчі. Київ, 2018. № 1. Театр. Музика. Кіно. С. 75-81.

5. Комунікаційні аспекти інтерпретації хорових сцен опери Дж. Верді «Набукко» (на прикладі творчості Л. Венедиктова). Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. Київ, 2019. Вип. 19. С. 171-176.

6. Історія листа Максима Рильського до Наталії Гебдовської. Народна творчість та етнологія. 2020. № 2 (384). С. 63-64.

7. Хоровий театр Льва Венедиктова: традиції, творчий метод, синтез. Науковий часопис НМАУ ім. П. Чайковського. 2020. № 2-3 (47-48). С. 95-108.

8. З педагогічної спадщини Григорія Верьовки: методи, учні, традиції. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. 2021. № 4. С. 112-119.